loading...
حسینیه بیت الشهدا
رضا صفری بازدید : 126 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

ای که علی و مرآتی،یا عمتی یا مولاتی ( زمینه )

ارباب قرار ما یه سفر کربُ بلا ( شور )

شب عاشوراست،شب اشکُ گریه و دعاست ( واحد )

سلام به تشنه لب میدم ( واحد )

داده همیشه لطف من را خجالتی ( شعرخوانی )

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است ( دو دمه،شور،روضه )

ذکر گویی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام

یا حسین غریب مادر ( شور )

سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه می خواهم ( زمینه )

ذکری که هر سو ، همهش کرده هیاهو ( واحد )

دوباره مستم با علی ( واحد )

علی ای سر و سرور مردان با وقار ( واحد )

مارا سر بحث و جدل و غائله ای نیست ( شعرخوانی )

توی دستاش قلب عاشق گرم تپیدن ( شور )

مدینه صحن و کبوتر دوس دارم ( شور )

کرب و بلا نبر ز یادم ( شور )

چشاشو به چشام دوخته ( زمینه )

دل نواز حرکتِ پرچمِ تو ( شور )

دوباره امشب دلِ بی قرارم هوای دیدار شما رو کرده ( واحد )

من دیونه م ، عقلم از من فراریِ آقا ( واحد )

من تشنه امُ تو ساقی ( واحد )

نامت هنوز هم هیجان می دهد مرا ( شعرخوانی )

قلبو دلمو ، آبو گلمو ( شور )

این شبا بی تابِ بی تابِ بی تابم ( شور )

مسِ دلمو آقا امشب تا صبح طلا کن ( شور )

کربُ بلا نبر ز یادم ( شور )

تا ذوالجناح حرم اومد صدای مادرم اومد ( زمینه )

به دلم نفس میده هر کی ازت یاد می کنه ( شور )

ای که به شام سیاه مهتابی ( شور )

یه آرزو دارم آقا اونم فقط کربلاتِ ( واحد )

به شبِ تار مهتابِ منی ( واحد )

دسته دسته جزء غلامان زینبیم ( شعرخوانی )

قلبو دلمو ، آبو گلمو ( شور )

منی که اومدم تا کربلات نکن فراموش ( شور ) – رضا حقیقی

تصویری:
بدونِ واهمه میره ، با دعایِ همه میره ( زمینه )

ساقیا چه با صفایی ( شور )

زین پس به جایِ واژه یِ کربُ بلا بگو بهشت ( شور )

الا یا ایها الساقی برون بر حسرت دل ها ( شعرخوانی )

منی که اومدم تا کربلا نکن فراموش ( شور )

صوتی:

بدونِ واهمه میره ، با دعایِ همه میره ( زمینه )

ساقیا چه با صفایی ( شور )

زین پس به جایِ واژه یِ کربُ بلا بگو بهشت ( شور )

پاشو ابالفضل که حتی درآوردی اشکِ آبُ ( واحد )

کاش مثلِ دریا نبودی ( واحد )

باز این دلِ تنگم مستُ هوایی شد ( واحد )

الا یا ایها الساقی برون بر حسرت دل ها ( شعرخوانی ) شاعر شعرِ اول : امام خمینی (ره)

تا که از عشق حسین نغمه یِ دل سر دادم ( شور )

اینان که طبلِ خاتمه یِ جنگ می زنند ( روضه و دمام زنی )

منی که اومدم تا کربلا نکن فراموش ( شور )

کرب و بلا نبر ز یادم ( شور ) رضا حقیقی
تصویری:
ای که قدم میزنی در برِ بابای خویش ( تک )

میزنم من دست بر هم میزنی تو دست و پا( دو دمه )

اینجا پر از شور و امیدِ ( شور )

من تو رو دارم هیچی نمی خوام ( شور )

صوتی:

می جوشِ تو رگات والله ، خونِ علی ولی الله ( زمینه )

ای که قدم میزنی در برِ بابای خویش ( تک )

لحظه یِ دل به دریا زدنِ ( شور )

ذکر جنونم ذکرِ حسینِ ( شور )

دنیایِ من رویِ سرم خراب شد ( واحد )

همه شوقم حرم ، سایه تِ رو سرم ( واحد )

گیسو به باد می دهی و دلبری علی ( شعرخوانی )

میزنم من دست بر هم میزنی تو دست و پا( دو دمه )

اینجا پر از شور و امیدِ ( شور )

من تو رو دارم هیچی نمی خوام ( شور )

کرب و بلا نبر ز یادم ( شور )

 

تصویری اضافه شد

تصویری:
توی این دار دنیا تویی یارُ شفیقم ( شور )به همراه رضا حقیقی

بخواب علی ، دنیا سرابِ ( واحد و روضه )

شکر خدا که از ازل به عشقه تو اسیرم ( واحد ) رضا حقیقی

موج پرچمت دلُ عاشق می کنه ( شور )

صوتی:

تصویری:
صحبت های کربلایی جواد مقدم در مورد بیانیه ای که به قول ایشون منتشر شد

انت حبیبی ، ارباب غریبی ( شور )

اشکایِ روضه آبرومونه ( شور ) به همراه تشییع دو شهید گمنام

حرمت زیباست ، کربلا غوغاست ( شور )

صوتی:

نمیره خوبیت از یادم ( زمینه )

صحبت های کربلایی جواد مقدم در مورد بیانیه ای که به قول ایشون منتشر شد فایل جدید

انت حبیبی ، ارباب غریبی ( شور )

کجایید ای شهیدان خدایی

اشکایِ روضه آبرومونه ( شور ) فایل جدید

ذکر گویی حضرت اباعبدالله

پاشو قاسم ، نزن پرپر ( واحد )

اینجا حرم امنِ حسینِ ( واحد )

نه این که حرف تو باشد ( شعرخوانی )

حرمت زیباست ، کربلا غوغاست ( شور )

باز زدم آقا به تو رو ( شور )

کرب و بلا نبر ز یادم ( شور )

مادری که حالش زاره ( زمینه )

یا حسین به یاد حرمتم هر تپش ( شور )

توی این دار دنیا تویی یارُ شفیقم ( شور ) – به همراه رضا حقیقی

بخواب علی ، دنیا سرابِ ( واحد )

شکر خدا که از ازل به عشقه تو اسیرم ( واحد )-رضا حقیقی

با همین سوز که دارم بنویسید حسین ( شعرخوانی )

هر نفس دلم پر غمش ( شور )

روحم هر شب مثل زینب ( شور )

اشکای پر التماسم میاد ( شور )

موج پرچمت دلُ عاشق می کنه ( شور )

کرب و بلا نبر ز یادم ( شور )
تصویری:
بین الحرمین ، بین الحرمین ، سلامِ ما به عباسُ حسین ( شور )

بیا پریشون بشیم،همه مجنون بشیم ( واحد )

دیوانه ام،دیوانه ام،مستِ می و پیمانه ام ( شور )

دل صبورِ ، راهِ تو دورِ ، چه کنه نوکر مجبورِ ( شور )

صوتی:
ببین دلِ پریشونُ ، قیامتِ تو میدونُ ( زمینه )

بین الحرمین ، بین الحرمین ، سلامِ ما به عباسُ حسین ( شور )

یه دلبرُ هزار و یک خوبی ( واحد )

بیا پریشون بشیم،همه مجنون بشیم ( واحد )فایل جدید

شمیم تربتتان برده از سرم هوشم ( شعرخوانی )

دل صبورِ ، راهِ تو دورِ ، چه کنه نوکر مجبورِ ( شور )

باورش آقا سخته برام ، کمتر حتی از کبوترام ( شور )

کربُ بلا نبر ز یادم ( شور )

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 127
  • بازدید کلی : 1,374